АЛГОРИТМ ДІЙ СУБ’ЄКТА ДЕКЛАРУВАННЯ ПРИ ПОДАННІ ЕЛЕКТРОННОЇ ДЕКЛАРАЦІЇ

 Мар’їнський районний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Донецькій області, нагадує алгоритм дій суб’єкта декларування при подані електронної декларації:

  1. У разі відсутності отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП).
  2. Відкрити сайт НАЗК http://nazk.gov.ua і натиснути клавішу «Задекларуй».
  3. Здійснити вхід до системи за допомогою ЕЦП (для цього потрібно в першому полі обрати з випадаючого списку назву акредитованого центру сертифікації ключів, у другому — обрати файл, що містить приватний ключ, і в третьому полі ввести пароль приватного ключа)
  4. Натиснути клавішу «Увійти».
  5. При першій реєстрації в системі увести контактну інформацію (ПІБ, ІПН, е-mail (зареєстрований на українському або міжнародному домені), телефон). На зазначену електронну пошту буде направлено лист від НАЗК. Для підтвердження реєстрації слід перейти за посиланням. Здійснити вхід до системи за допомогою ЕЦП.
  6. У власному кабінеті в розділі «Мої документи» обрати «Нова декларація».
  7. Заповнити форму декларації.
  8. Після заповнення всіх потрібних полів форми документа у правому верхньому куті натиснути клавішу “Подати документ”.
  9. Ознайомитись з попередженням про настання відповідальності за подання недостовірних відомостей, підтвердити правильність даних, проставивши відповідну відмітку, натиснути клавішу “Подати документ”.
  10. Підписати документ накладанням на нього власного ЕЦП.

Подання документа до Реєстру підтверджується надсиланням повідомлення на адресу електронної пошти, вказаної під час реєстрації в Реєстрі.

Отримавши зазначене повідомлення, суб’єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше 7 днів з дня подання декларації, перевірити зміст поданого ним документа й у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей у ньому, подати виправлений документ.